Estàs a: > > L’Europa asocial, a debat a La Nau, amb Luis Moreno, dins del cicle ´Futur Obert: Conferències de Caixa Popular´

José Luis Moreno.

El professor d’Investigació a l’Institut de Polítiques i Béns Públics del CSIC Luis Moreno Fernández va oferir el passat 1 de desembre, al Centre Cultural La Nau, la conferència ‘Individualisme possessiu i l’Europa asocial’.

Doctor en Ciències Socials i Honorary Fellow per la Universitat d’Edimburg, Moreno coordina el Grup de Recerca sobre Política Social i Estat del Benestar al CSIC. Ha desenvolupat la seua activitat investigadora i docent en diverses universitats europees i nord-americanes. Els seus últims llibres publicats són ‘La Europa asocial. Crisis y Estado del Bienestar’ (2013) i ‘Europa sin Estados. Unión política en el (des)orden global’ (2014).

Estan desentenent-se els europeus del benestar dels seus conciutadans?, existeix un canvi a Europa cap a noves formes d’individualisme possessiu?, o és prescindible l’Estat del Benestar a una economia mundialitzada? Aquestes seran algunes de les qüestions sobre les quals versarà la conferència de José Luis Moreno, a qui acompanyarà el vicerector de Cultura i Igualtat, Antonio Ariño.

Aquest acte ha estat organitzat pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València i s’emmarca en el cicle de debats ‘Futur Obert: Conferències de Caixa Popular’, que ha començat aquest curs amb la col·laboració de Caixa Popular i la Fundació General de la Universitat de València.

Enllaç directe a l´streaming

Data d'actualització: 2 de Desembre de 2015