Estàs a: > > ‘Sostiene Pereira’, d’Antonio Tabucchi, a anàlisi en el Club de Lectura d’Alumni UV aquest dimarts

Antonio Tabucchi, mort el 2012.

La primera activitat del desembre del col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València (Alumni UV) és el Club de Lectura que es reuneix hui dimarts, dia 1, com és habitual, a la Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’, a les 18 hores. El Club tanca l’any amb la lectura de la novel·la ‘Sostiene Pereira’, un thriller periodístic escrit per Antonio Tabucchi.

És una etapa convulsa a Europa, recorreguda pel virulent fantasma dels totalitarismes: l’opressora dictadura de Salazar, el furor de la guerra civil espanyola, el feixisme italià… Pereira, que és un periodista que s’ha dedicat sempre a la secció de Successos, rep en aquest context l’encàrrec de dirigir la pàgina cultural d’un diari mediocre, el ‘Lisboa’. A partir d’ací, es desenvolupa tota la història de ‘Sostiene Pereira’.

Amb aquesta novel·la, Tabucchi va aconseguir la unanimitat de la crítica, els guardons més prestigiosos i la resposta massiva dels lectors.

Per a formar part del Club, les persones interessades han de contactar primer amb l’oficina Alumni UV (963531070 o amics@uv.es).

Dia: 1 de desembre.
Hora: 18 hores.
Lloc: Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’ (Galícia 1, València).
Llibre: ‘Sostiene Pereira’, d’Antonio Tabucchi.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 10 de Desembre de 2015