Estàs a: > > Alumni Comparteix analitza, al desembre, el patrimoni valencià (Cancel·lada)

Alumni Comparteix analitza, al desembre, el patrimoni valencià (Cancel·lada)

Castell de Sagunt

‘El nostre patrimoni. Estat i propostes de recuperació’ és el títol de la conferència gratuïta, organitzada per Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València (Alumni UV), que tindrà lloc dins del cicle ‘Alumni Comparteix’ i que servirà per a analitzar l’estat del patrimoni valencià. La xarrada, a càrrec de Vicent Álvarez (CVC), serà el dia 9 de desembre, a les 18 hores, a l’edifici de les oficines d’Alumni UV, al carrer Amadeu de Savoia 4-7.

Casos significatius, com ara el Castell de Sagunt i el Convent de la Trinitat, seran el punt de partida per a diagnosticar, des d’un criteri general i unes normes bàsiques, el nivell de protecció patrimonial que se segueix a València. Vicent Álvarez se centrarà en la protecció legal i les seues mancances, i proposarà accions de millora.

Vicent Álvarez, membre d’Alumni UV, és llicenciat en Dret per la Universitat de València, i va ser president de la Comissió Jurídica i membre de les comissions de Llegat Històric i de Ciències del Consell Valencià de Cultura de la Generalitat Valenciana.

El termini d’inscripció en l’activitat romandrà obert del 23 de novembre al 3 de desembre.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

+Info: http://links.uv.es/Sew5odR

Documents adjunts: