Estàs a: > > Eixida a Andilla complementària a la sessió sobre despoblació a l´interior valencià

Castell de Cabres

El programa Alumni Comparteix va recuperar el passat 2 de novembre el tema de la despoblació a l’interior valencià com a tema de debat. Ara, l´Alumni Yann Javier Medina proposa una eixida el dia 2 de desembre a Andilla per a tractar el tema ´in situ´ en una de les zones més afectades de la geografia valenciana.

L´Alumni Yann Javier Medina, geògraf de vocació, pensa que aprofitar l´actual interés social i polític és una oportunitat important per a reivindicar el món rural com a àmbit necessari per a l´equilibri i la sostenibilitat econòmica, social i ambiental del territori. A Alumni es debatrà sobre idees i propostes perquè aquest paper protagonista del món rural dins de la societat puga transitar durant les pròximes dècades des de la utopia fins a realitats concretes.

Alumni Comparteix situa el punt de mira a zones com el Racó d’Ademús, els Serrans, l’Alt Palància, l’Alt Millars, l’Alcalatén, l’Alt Maestrat, els Ports o la Tinença de Benifassà.

Aquesta segona sessió es divideix en dues parts: la primera va consistir en una xarrada que va tindre lloc a la seu d´Alumni UV el passat 2 de novembre.

La segona part serà una eixida que es realitzarà el dia 2 de desembre. Té un preu de 5 euros per als Alumni i de 10 euros per als acompanyants.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels socis mateixos. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació hi és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 1 de Desembre de 2017