Estàs a: > > Nova edició del programa de cooperació valenciana

Nova edició del programa de cooperació valenciana

Procés diàleg enfortiment cooperació valenciana

La ‘Plataforma 2015 y más’, en col·laboració amb la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament, el Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València i la Coordinadora Valenciana d’ONGD, ha organitzat una nova edició del programa de formació sobre cooperació valenciana que va arrancar a la Universitat en octubre.

La Universitat de València va acollir aquest programa els dies 29 d´octubre, i 5 i 12 de novembre.

Aquest programa s’emmarca dins del Procés d’Enfortiment de la Cooperació Valenciana que es va iniciar conjuntament entre totes les entitats implicades des de fa uns anys. Aquest espai de diàleg compta amb sessions similars a Castelló, Elx i Alacant.

La Universitat de València és la seu que acull l’inici de les sessions d’aquest espai formatiu, de reflexió i proposta col·lectiva dirigit a entitats locals, organitzacions socials i comunitat universitària per a millorar la cooperació internacional per al desenvolupament realitzada des de la Comunitat Valenciana.

Inscripcions, en: www.cvongd.org/dialogoscooperacion
+Info: http://links.uv.es/NNQ0Wf0