Estàs a: > > Hui, concert del Quartet Casulana, en col·laboració amb la Unitat d´Igualtat de la Universitat, en el cicle de tardor

Detall del cartell dels Concerts de Tardor 2015.

La programació musical de tardor de la Universitat de València, organitzada per l’Aula de Música, continua en marxa. Al llarg d’aquest cicle se celebraran 14 concerts a La Nau, al Rector Peset i al Jardí Botànic. Hui dimecres, és el torn del Quartet Casulana, que intervindrà en un acte organitzat en col·laboració amb la Unitat d´Igualtat.

Són concerts de cambra que intenten acostar la música tant a la comunitat universitària com a la societat en general perquè l’entrada és lliure i limitada a la capacitat de la sala.

Hui dimecres, 2 de desembre, a les 19:30 hores, actuarà, a la Capella de la Sapiència de La Nau, el Quartet Casulana, format per Esther Vidal i Sabrina Pacucci (violins), Pilar Parreño (viola), Cristina Aguilera (violoncel) i Renata Casero (piano), organitzat dins del cicle Música a la Capella dels Concerts de Tardor, en col·laboració amb la Unitat d´Igualtat de la Universitat de València.

No obstant això, la majoria del concerts del cicle de tardor començaran a les 19:30 hores. Els programes d’aquests concerts tracten de seguir una línia de suport a la música valenciana i es recuperen compositors del nostre àmbit, però també les figures clau de la història de la música.

Programació completa del cicle

Data d'actualització: 2 de Desembre de 2015