Estàs a: > > Guillermo Palao, reelegit president del Grup de Treball de Cooperació Universitària de CICUE

Guillermo Palao Moreno.

El vicerector d’Internacionalització i Cooperació, Guillermo Palao, ha estat reelegit president del Grup de Treball de Cooperació Universitària al Desenvolupament de la Comissió d’Internacionalització i Cooperació de les Universitats Espanyoles (CICUE-CRUE). Per la seua banda, José Miguel Soriano dirigirà un nou Grup de Treball sobre Refugiats.

L’elecció del professor doctor Palao Moreno es va dur a terme per la unanimitat dels membres del Ple d’aquesta Comissió sectorial de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), en la seua darrera Assemblea, celebrada el passat 16 d’octubre a la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria.

Com a president d’aquest Grup de Treball, li correspon el repte de coordinar les accions, difondre la Cooperació, dissenyar estratègies i línies d’actuació de les Universitats Espanyoles en matèria de Cooperació Universitària al Desenvolupament, així com representar les mateixes davant el Consell de Cooperació al Desenvolupament del Ministeri d’Afers Exteriors i de Cooperació (MAEC), establir canals de col·laboració amb altres actors i coordinar l’Observatori de la Cooperació Universitària al Desenvolupament (OCUD). Aquesta elecció suposa un reconeixement a la implicació i als esforços realitzats per la Universitat de València i pels seus responsables en aquesta matèria.

A més, s’ha aprovat la constitució d’un nou Grup de Treball sobre Refugiats per a totes les Universitats, liderat per José Miguel Soriano del Castillo, delegat del Rector per a Cooperació, president executiu del Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València i director de la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament.

Data d'actualització: 29 d'Octubre de 2015