Estàs a: > > Sessions informatives de l´Aula de Teatre de la Universitat de València

Sessions informatives de l´Aula de Teatre de la Universitat de València

Sala Matilde Salvador de La Nau.

L’Aula de Teatre de la Universitat va reunir la comunitat universitària en unes sessions informatives a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació el passat 6 d’octubre per a informar sobre les diverses activitats de l´Aula, així com de les inscripcions i altres qüestions relacionades.

Es parlà del programa per al curs 2015-2016, dels tallers formatius, de les pròximes activitats amb motiu del 25 aniversari del Grup de Teatre de la Universitat de València ASSAIG…, i es presentà a la nova directora de l’Aula, Laura Monrós.

Aquestes sessions han estat organitzades per l’Aula de Teatre, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Què és l’Aula de Teatre de la Universitat?
L’Aula de Teatre de la Universitat de València començà la seua activitat, tal i com es coneix en l’actualitat, en l’any 1985; i el 1998, va rebre el Premi Micalet de la Generalitat Valenciana per la seua contribució no professional.

L’Aula de Teatre manté una programació estable que s’ofereix al llarg del curs acadèmic a la Sala Matilde Salvador de La Nau, l’edifici històric de la Universitat de València. A més de tractar-se d’una oferta lúdica i d’entreteniment, aquest programa té per objectiu formar un públic de teatre amb criteri, des d’un espai universitari per a la llibertat creativa i d’expressió.

Des de l’Aula de Teatre, juntament amb el Departament d’Arts Escèniques de la Fundació General de la Universitat de València, també es coordinen les activitats de formació associades al Grup ASSAIG.

+Info:

Data d'actualització: 13 d'Octubre de 2015