Estàs a: > > Nova sessió de Kinomitxi amb Alumni Comparteix

Nova sessió de Kinomitxi amb Alumni Comparteix

Tatami del Campus dels Tarongers.

El programa Alumni Comparteix d’Alumni UV va reprendre la pràctica mil·lenària del Kinomitxi amb una nova sessió que va tindre lloc al tatami del Campus dels Tarongers el passat 2 de febrer. El taller va estar impartit per la professora Carmen Alfaro.

El Kinomitxi, l’art de moure’s harmònicament en l’espai que allibera tensions físiques i emocionals, és una pràctica provinent de París, on va ser creada pel mestre d’aikido Masamichi Noro, i que ja porta a València més de 30 anys. Amb el Kinomitxi també s’aprén a treballar en sintonia i harmonia amb el company o la companya, mantenint el centre de gravetat respectant l’espai de l’altre. Tota una innovació en el món de les arts marcials, ja que es perd la marcialitat de la lluita i la confrontació per a esdevindre una cosa bella i màgica.

Per a la realització del taller cal portar roba còmoda esportiva, de color blanc preferiblement, i xancles.

El curs va estar a càrrec de Carmen Alfaro, membre d’Alumni UV. Carmen Alfaro Galdón és professora d´Educació Física a l’IES Vicent Escrivá de València i practica Kinomitxi des de l’any 1996. Així mateix, participa en cursos nacionals i internacionals d’aquesta disciplina. Carmen Alfaro es defineix a ella mateixa com a una “apassionada del moviment creatiu, de la poesia i del teatre”.

Més informació sobre Alumni Comparteix

Documents adjunts: