Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València se suma al Dia Europeu de Fundacions i Donants

Logo del Dia Europeu de Fundacions i Donants.

La Fundació General de la Universitat de València s´ha sumat a la commemoració del Dia Europeu de Fundacions i Donants, que se celebra el dia 1 d’octubre des de fa tres anys. Així, fins a aquesta data, les activitats organitzades per aquesta institució han estat emmarcades en la celebració oficial que a Espanya impulsa l’Asociación Española de Fundaciones (AEF).

Segons informà l’AEF en un comunicat de premsa, fundacions de tot el continent europeu es van unir en aquesta iniciativa comuna mitjançant la realització d’activitats simultànies. “L’objectiu és potenciar el coneixement del sector i el seu reconeixement en el desenvolupament socioeconòmic de la societat”, assenyalaren des de l’associació espanyola.

Aquesta és una iniciativa promoguda per l’associació de xarxes de donants i fundacions a Europa DAFNE (sigles que responen a l’anglés ‘Donors and Foundations Networks in Europe) i que a Espanya impulsa l’AEF.

La Fundació General de la Universitat de València, a més de celebrar en aquest marc les seues activitats durant 15 dies, ha dut a terme una campanya que inclou la comunicació de la commemoració a través d’una franja publicitària en la capçalera de la seua web (http://www.fundaciouv.es), una peça informativa en l’apartat de NOTÍCIES, així com la informació de les activitats a través del portal http://www.fundaciones.es i la difusió en Twitter del hashtag #October1Europe

La celebració del Dia Europeu de Fundacions i Donants del 2014 va comptar amb la participació de 250 fundacions europees, de les quals 96 eren espanyoles.

Data d'actualització: 2 d'Octubre de 2015