Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes recorre, al setembre, el sender del Batán, a la Comarca de La Manchuela

Sender cap el Batán.

L’eixida del dia 27 de setembre estarà dedicada, d’una banda, a conèixer Alcalà del Xúquer i Jorquera. Açò ho farà un grup. Un segon grup podrà sumar-se al programa ‘Geografia de l’Aigua’, que en aquesta ocasió estarà dedicat al sender del Batán, dins de la Comarca de La Manchuela (Albacete). El termini d’inscripció estarà obert del 7 al 23 de setembre.

Des del punt de vista de la geografía física, la Comarca de La Manchuela crida l’atenció per les seues menudes elevacions sobre la plana de La Manxa. Aquesta zona també incloïa antigament l’actual comarca valenciana de Requena-Utiel.

Les persones que participen en aquesta proposta faran una ruta verda de tres hores, aproximadament, i amb dificultat baixa. Caminaran pel sender del Batán fins a Alcalà del Xúquer. Ja per la vesprada, passejaran pel nucli antic de la població. Tot aquest recorregut el realitzaran acompanyats pel botànic Víctor Benlloch.

El preu de l’eixida, que compta amb subvenció del col·lectiu Alumni UV, és de 15 euros per a les cinc primeres persones que s’hi apunten i de 25 euros per a la resta. El dinar és opcional i té un preu de 15 euros.

És una activitat organitzada amb la col·laboració del Club de Viatges Fil-per-Randa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 23 de Setembre de 2015