Estàs a: > > El col·lectiu Alumni UV crea el seu Club Gastronòmic

El col·lectiu Alumni UV crea el seu Club Gastronòmic

Curs de cuina realitzat a Valencia Club Cocina, seu del nou Club Gastronòmic.

El col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València (Alumni UV) arranca el curs en setembre amb la creació del seu propi Club Gastronòmic, el qual es reunirà el pròxim 23 de setembre i comptarà amb la col·laboració i l’assessorament de Valencia Club Cocina. Les activitats d’inici de curs es completen amb dues visites a Alcalà del Xúquer i La Manchuela, i una passejada per València.

Alumni UV ha convocat els seus membres a una reunió informativa que tindrà lloc a les instal·lacions de Valencia Club Cocina (Plaça Sant Felip de Neri, 6-B) el pròxim 23 de setembre, a les 19:30 hores. A partir d’aquesta primera trobada, es conformarà el Club Gastronòmic Alumni UV.

Guiats pels experts cuiners de Valencia Club Cocina, reconeguts xefs i professionals de la gastronomia, els membres del nou Club gaudiran d’avantatges com ara la realització de tallers de cuina, seminaris de nutrició i hàbits d’alimentació, sessions de café i consultoria culinària, visites guiades als mercats municipals, intercanvi de receptes i degustacions col·lectives.

Per a formar part del Club, les persones interessades hauran de contactar primer amb l’oficina Alumni UV (963531070 o amics@uv.es).

Visites a la ciutat i el territori
Alumni UV, en col·laboració amb el Club de Viatges Fil-per-Randa, ha organitzat, a més, tres activitats per al setembre. Dins del cicle ‘València, per dins i per fora’, el passat dia 12, el col·lectiu de la Universitat de València s’acostà al món de Caravaggio a través de l’obra de Francesc Ribalta i Josep Ribera exposada als museus del Col·legi Corpus Christi i de Belles Arts.

D’altra banda, estan programades, amb subvenció del col·lectiu Alumni UV per als seus socis, dues excursions el dia 27 de setembre a la zona d’Alcalà del Xúquer. Un grup farà la ‘Ruta dels Pobles’ i coneixerà l’arquitectura popular de la comarca, mentre un segon grup recorrerà La Manchuela, dins del programa ‘Geografia de l’Aigua’, fent una ruta verda de baixa dificultat a través del sender del Batán fins a Alcalà.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Setembre de 2015