Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València s’adhereix a la Red Orienta GV d’orientació professional per a la millora de l’ocupabilitat

Arxiu del VI Fòrum 2011

La Fundació General de la Universitat de València, a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), s’ha adherit a la Red Orienta de la Generalitat Valenciana, una xarxa d’orientació professional impulsada pel Servei Valencià d’Ocupació i Formació (SERVOF) per a la millora de l’ocupabilitat de les persones en situació d’atur.

S’hi han sumat, de forma voluntària, a aquesta xarxa mig centenar d’entitats públiques i privades que presten serveis d’orientació professional com és el cas de la Fundació General a través de l’OPAL.

La xarxa ja ha començat a funcionar amb el registre dels 100 primers serveis d’assessorament laboral i el seu objectiu és convertir-se en una eina per a millorar l’eficiència i la capacitat d’actuació en l’orientació professional.

L’adhesió de la Fundació General s’ha produït perquè aquesta compleix amb els requisits exigits a totes les entitats per a formar-ne part: metodologia, titulació acadèmica adequada i experiència per al desenvolupament de l’orientació, espais, instal·lacions i equipaments, segons assenyalen en nota de premsa des de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

A partir d’ara, la Fundació General de la Universitat de València, com a entitat adherida a la Red Orienta GV, haurà de facilitar al Servof informació sobre les accions d’orientació professional, així com el resultat dels serveis prestats a les persones demandants d’ocupació.

En aquest sentit, la nova xarxa homogeneïtzarà les actuacions d’orientació i rendibilitzarà esforços mitjançant una major coordinació de les accions i l’eliminació de les actuacions duplicades sobre els mateixos ciutadans per entitats diferents.

Data d'actualització: 17 d'Agost de 2015