Estàs a: > > L’Ajuntament beca 40 alumnes de la Universitat d’Estiu de Gandia

L’Ajuntament beca 40 alumnes de la Universitat d’Estiu de Gandia

Esquerra a dreta: Nahuel González, Josep Montesinos i Laura Morant.

El regidor de Responsabilitat Social i Polítiques de la Ciutadania de l’Ajuntament de Gandia, Nahuel González, ha anunciat que el departament del que és responsable destinarà 1.000 euros per a becar 40 persones que pertanguen a les associacions i col·lectius de Gandia. González ha comparegut en roda de premsa acompanyat per la regidora d’Educació, Laura Morant, i el director del CIG, Josep Montesinos.

La idea, ha manifestat González, “és que totes aquelles persones que formen part de les associacions i col·lectius, veïnals, culturals, esportius o cívics registrats en el nostre Ajuntament puguen participar de manera gratuïta en aquesta Universitat d’Estiu que té com a lema principal ‘Temps de participació’ i ho fem perquè pensem que la participació és el concepte que cal reforçar en aquesta nova etapa que encetem de Govern”.

Josep Montesinos ha explicat que són cinc els cursos que seran de matrícula gratuïta per als membres de les associacions i que poden formalitzar-la al mateix Centre, al carrer Tossal. Els cursos amb matrícula gratuïta són ‘Per a participar fes clic ací. Propostes, reformes i polítiques per impulsar la participació ciutadana’; ‘Cooperar-nos. La solidaritat necessària enfront de l’empobriment humà’; ‘Participació, ciutadania i drets en societats multiculturals’; ‘Aprendre a participar democràticament’ i ‘El SPSS com a eina d’anàlisi de dades en estudis de recerca amb participació ciutadana’. La matrícula es podrà formalitzar fins el moment de l’inici del curs.

Per la seua banda, la regidora d’Educació ha confirmat el suport de l’Ajuntament de Gandia a la Universitat de València i ha mostrat el recolzament del Consistori a les universitats públiques.

Data d'actualització: 21 de Juliol de 2015