Estàs a: > > L’OPAL renova el seu sistema de gestió de qualitat per a activitats en matèria laboral

L’OPAL renova el seu sistema de gestió de qualitat per a activitats en matèria laboral

Seu OPAL

Seu OPAL

L’OPAL ha superat una auditoria de renovació del seu sistema de gestió de qualitat realitzada per l’empresa SGS ICS Ibérica, SA. Les anàlisis no van revelar cap disconformitat amb els processos d’actuació establits, per la qual cosa el resultat va estar la renovació del certificat del sistema de gestió de qualitat de l’OPAL segons la norma ISO 9001:2008.

Aquest certificat acredita i garanteix el sistema de gestió de qualitat de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) de la Universitat de València en les activitats següents: estudis d’inserció professional i de la demanda d’ocupadors, servei de promoció i difusió d’activitats formatives, servei de difusió de notícies i butlletins, servei de difusió d’ofertes d’ocupació i convocatòries, i servei d’assessorament laboral a l’estudiantat i persones titulades de la Universitat de València.

Aquesta és la segona auditoria de renovació des que l’OPAL va obtindre en 2006 el certificat de qualitat segons la norma ISO 9001:2000 per als estudis d’inserció professional, el servei de promoció i difusió d’activitats formatives, i el servei d’assessorament laboral a l’estudiantat i les persones titulades. Des de llavors, l’OPAL ha mantingut el seu sistema de qualitat i l’ha ampliat a activitats com ara els serveis de difusió d’ofertes d’ocupació i convocatòries, difusió de notícies i butlletins, i estudis de la demanda d’ocupadors.

La preocupació per la millora contínua i per la qualitat és un dels valors de l’OPAL i es reflecteix en els serveis i la imatge que l’observatori d’inserció laboral de la Universitat de València ofereix als usuaris.

De fet, des del 2006, any en què es va obtindre el primer certificat de qualitat, les avaluacions dels usuaris de l’OPAL sobre la qualitat dels serveis de recepció i assessorament laboral han estat sempre molt altes. En aquest sentit, l’any 2014, en el servei d’assessorament laboral es van realitzar 1.719 entrevistes personals i es van impartir 122 sessions d’assessorament grupal i presentacions del servei als centres de la Universitat de València, a les quals van assistir 4.156 estudiants.

L’avaluació de la qualitat d’aquest servei per part dels usuaris va oferir una puntuació mitjana de 4,81 en una escala que oscil·la entre 1 (molt dolenta) i 5 (molt bona). Així mateix, la puntuació mitjana obtinguda en aquesta escala pel servei de recepció va ser de 4,80.

Data d'actualització: 26 d'Agost de 2015

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar