Estàs a: > > Capella de Ministrers tanca Serenates

Capella de Ministrers tanca Serenates

Capella de Ministrers.

Capella de Ministrers va posar el passat 6 de juliol, al Claustre de La Nau, el colofó a 11 nits de concerts a l’aire lliure dins del festival Serenates. La formació valenciana, dirigida per Carles Magraner, va proposar ‘Lo plant d’amor, un programa per llegir Roís de Corella’, basat en proses i poesies de l’escriptor valencià del segle XV.

Música per acompanyar uns versos i proses que van ser llegits per Daniel Tormo.

Des de la seua creació l’any 1987, el grup Capella de Ministrers, sota la direcció de Carles Magraner, ha desenvolupat una important tasca investigadora i musicològica en favor del patrimoni musical espanyol, des de l’Edat Mitjana fins al segle XIX. El resultat, transformat en testimoni musical, conjuga a la perfecció tres factors clau: el rigor històric, la sensibilitat musical i, molt especialment, un incontenible desig de comunicar i fer partícips d’aquestes experiències al públic. Ha actuat als principals escenaris i festivals nacionals, i ha realitzat gires internacionals per França, Bèlgica, Romania, Portugal, Holanda, Egipte, Itàlia, Alemanya, el Marroc, Anglaterra, Polònia, Tunísia, Argentina, Brasil, els EUA, Mèxic, Finlàndia, Àustria, Cuba, la Xina, Croàcia, etcètera.

Ha enregistrat discos per a EGT, Blau, Auvidis i CDM, el seu segell discogràfic exclusiu, que han rebut premis de la premsa especialitzada i del Ministeri de Cultura a la millor producció discogràfica, i el premi Importante de l’editorial Prensa Valenciana. En el seus treballs discogràfics, hi han col·laborat grans figures com el premi Nobel Vargas Llosa, el cuiner Ferran Adrià o l’escriptora Espido Freire.

Entrades
Tots els concerts comencen a les 22:30 hores. Les entrades es poden adquirir al web de La Tenda o a La Tenda del Centre Cultural La Nau a un preu de 3 euros. També es poden comprar les entrades el mateix dia de l’espectacle a la taquilla habilitada a l’accés de La Nau a partir de les 20 hores.

Serenates 2015 té la col·laboració de l’Ajuntament de València, l’AVL, l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València, la Fundació Bancaixa, la Fundació Banc Sabadell i Heineken España.

Data d'actualització: 7 de Juliol de 2015
Publicat en: Música, Música, Principal