Estàs a: > > L’Orquestra de València i Beatriz Fernández interpreten la simfonia ‘Del nou món’ en ‘Serenates’

Beatriz Fernández.

L’Orquestra de València ha eixit de la seua seu, el Palau de la Música, per a interpretar aquest dijous, 25 de juny, en La Nau i en el marc de ‘Serenates’, un variat programa en el qual va destacar la Simfonia nº 9 ‘Del nou món’ de Dvorák.

El concert ha estat solidari a favor de Casa Caridad, i ha sigut organitzat per la Universitat de València i CulturArts, en col·laboració amb l’Ajuntament de València.

Comptà amb direcció de Beatriz Fernández, i participà el pianista valencià Antonio Galera, que tocà l’impressionista ‘Concert per a piano en sol’ de Maurice Ravel. Prèviament s´escoltà l’obertura de l’òpera ‘Ruslan i Ludmila’ de Mihail Glinka.

La directora Beatriz Fernández ha actuat al capdavant de diverses formacions com l’Orquestra del Conservatori Superior Masotti Little de Múrcia, Jove Orquestra Simfònica de Galícia, Orquestra Mendelssohn Symphonia i Cor Europa Chor Academie d’Alemanya, Deutsche KammerakademieNeuss am Rhein, Orquestra Filharmónica dela Universitat de València i la Jove Orquestra de la Generalitat Valenciana, sent de les dues últimes, directora assistent amb Cristóbal Soler i Manuel Galduf. En l’actualitat és titular de l’Orquestra Ateneu Musical del Port de València, i directora Artística Musical de la Jove Banda Simfònica de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana per a 2015.

Antonio Galera va estudiar amb Victoria Alemany i Adolfo Bueso en el Conservatori Joaquín Rodrigo de València obtenint el Premi Extraordinari de Finalització de Carrera. Més tard continua amb Nelson Delle-Vigne i Philippe Entremont. Ha actuat en sales i festivals com el Steinway Hall de Nova York, Society of the Four Arts de Palm Beach, Ix-li Cortot de París o Chapelle de la Trinité-Fontainebleau, entre altres. Compromisos recents inclouen el seu debut a Londres-St. Martin-in-the-Fields- i en l’Auditori Nacional de Madrid, amb la JORCAM i el director Eduardo Portal.

El festival Serenates compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de València, AVL, Escola d’Art i Superior de Disseny de València, Fundació Bancaixa , Fundació Banc Sabadell i Heineken España.

Entrades
Tots els concerts comencen a les 22:30 hores, al Centre Cultural La Nau. Per a evitar les cues que es formaven en l’accés als espectacles, les entrades es poden adquirir en la web de La Tenda o en La Tenda del Centre Cultural La Nau a un preu de 3 euros. El mateix dia de l’espectacle també es podran comprar entrades en la taquilla habilitada en l’accés de La Nau a partir de les 20 hores.

Data d'actualització: 27 de Juny de 2015
Publicat en: Música, Música, Principal