Estàs a: > > La Universitat de València, referent en el foment de la inclusió a través de l’esport

Un moment de la reunió de les unitats en atenció a la discapacitat de la Comunitat Valenciana.

La Universitat de València va participar el passat mes de juny en la reunió de les unitats d’atenció a la discapacitat de la Comunitat Valenciana, organitzada en aquesta ocasió per la Universitat Miguel Hernández d’Elx, a Alacant. En aquesta trobada, es va exposar el model implantat en la Universitat des de 1996 i que és un referent per a la resta d´institucions acadèmiques.

En representació de la Universitat de València van acudir Raquel Borrell, tècnica de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, inscrita en la Fundació General de la Universitat de València, i Miguel Ángel Torregrosa, coordinador del programa d’esport adaptat del Servei d’Educació Física i Esports, per a exposar com a estratègia d’inclusió a través de l’esport, el model implantat en la Universitat des que en 1996 es posara en marxa el projecte.

La Universitat de València és la primera institució acadèmica espanyola presencial amb major nombre d’alumnes amb discapacitat matriculats, convertint-se així en un referent d’inclusió educativa i social.

Data d'actualització: 23 de Setembre de 2015
Publicat en: Integració, Noticias