Estàs a: > > La Universitat d’Estiu de Gandia programa una atractiva oferta de conferències i taules redones obertes a tot el públic

Cartell de la UEG 2015

La Universitat d’Estiu de Gandia (UEG), que ja ha obert la preinscripció als seus cursos per als dies 20 i 28 de juliol, programa també una atractiva oferta de conferències i de taules redones obertes a tot el públic.

Les activitats obertes se celebraran a la vesprada amb una gran diversitat temàtica. La Casa de la Marquesa, centre cultural de la ciutat de Gandia, acollirà aquests actes.

Hi haurà reflexions i debats sobre participació ciutadana, influència de les TIC en la societat contemporània, investigació i participació de la ciutadania en la recuperació de la cultura i les tradicions populars, literatura... Temes d’actualitat d’interès per als alumnes de la UEG i per als habitants de la ciutat de Gandia i la comarca. En suma una mostra de la transmissió de coneixement, d’intercanvi d’opinions, de mostra de l’actualitat, un fòrum de discussió i coneixement per a la societat.

La matrícula dels cursos que conformen l’oferta formativa de la XXXII Universitat d’Estiu de Gandia (UEG) està ja oberta en l’adreça: http://www.uegandia.es/val/ueg-about

Enguany, es presenten 25 cursos dividits en cinc blocs temàtics, el primer dels quals és la ciberdelinqüència.

Data d'actualització: 3 de Juny de 2015