Estàs a: > > Audició de fi de curs del Club Coral de La Nau Gran

Audició de fi de curs del Club Coral de La Nau Gran

Logo del Club Coral de La Nau Gran

El Club Coral de La Nau Gran de la Universitat de València, dirigit per Mònica Perales i Massana i acompanyat al piano per Eduard Marquina, va celebrar el passat 17 de juny la seua audició de fi curs. L’acte va tindre lloc a la Sala Charles Darwin del Campus de Burjassot-Paterna.

El Club Coral va nàixer el gener de 2011 com un projecte formatiu musical estable gestionat en col·laboració entre el Patronat d’Activitats Musicals-Fundació General de la Universitat de València i el Servei d’Extensió Universitària, i està obert a totes les persones majors de 55 anys interessades a fer música cantant.

Des de la seua fundació Mònica Perales i Massana és la seua directora. Ha realitzat diferents concerts dins els espais de la Universitat de València i recentment ha estrenat, junt amb el Taller de Teatre de Gent Gran de l’Aula de Teatre de la Universitat, ‘El Maleficio de la Mariposa’, de Federico García Lorca, dirigits per Tono Berti, a la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau.

Així, el Club Coral de La Nau Gran treballa ja des de fa quatre anys amb il·lusió i perseverança per a construir un espai on fer música de manera lúdica i didàctica, i aquest concert és una mostra del treball dels seus integrants durant el curs 2014-2015.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 18 de Juny de 2015