Estàs a: > > Alumni visitarà les pintures rupestres de la Valltorta i Sant Mateu

Alumni visitarà les pintures rupestres de la Valltorta i Sant Mateu

Valltorta

Alumni realitza, al novembre, un passeig per la prehistòria, de la mà de Xavier Vidal, expert en arqueologia. L’eixida serà el 25 de novembre i la destinació, les pintures rupestres de la Valltorta i el museu-centre d’acollida. El termini per a inscriure-s’hi estarà obert del 12 al 21 de novembre.

Fa milers d’anys, els habitants de la Valltorta van pintar en els abrics de la vora del barranc escenes de la seua vida quotidiana, i de les seues mitologies, de tal manera que, es van convertir en els creadors de l’art rupestre llevantí. Hui, contemplant-les, podem conéixer aspectes de la vida d’unes societats que van viure en un paisatge verge.

L´eixida serà a les 08:00 h. de Nuevo Centro. Es farà una passejada rural d´un hora sense dificultat fins la cova dels Cavalls (patrimoni de la Unesco). Visitarem els elements distintius d’aquesta vall: les pintures rupestres, l’arquitectura rural en pedra seca, un variat entorn biològic i un museu que actua com a centre d’acollida proporcionant informació sobre els aspectes més interessants d’aquests paratges. A la vesprada, passejada per Sant Mateu.

El preu es de 28 euros i el dinar es opcional. S´ha de recordar que en totes les passejades i excursions, els tiquets d’entrada en cas de que es tinguen que pagar, no estan inclosos.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 12 de Novembre de 2018