Estás en: > > Alumni Comparteix organitza una conferčncia sobre dona i família a la Valčncia del segle XVII

Logo Alumni Comparteix

El programa Alumni Comparteix va organitzar, el passat 27 de gener, una conferčncia sobre dona i família a la Valčncia del segle XVII, impartida per Isabel Baixauli, doctora en Geografia i Histňria, professora de secundŕria i membre d’AlumniUV. La xarrada va tindre lloc a l’edifici de la Fundació General de la Universitat de Valčncia.

La ponència girà entorn de les estratègies socials i familiars que, al segle XVII, utilitzaven la dona com a un bé d’intercanvi econòmic. Per exemple, per a casar-se a València en aquesta època, les núvies havien d’aportar un dot, la qual cosa esdevenia un ben refugi en temps de crisi per la seua condició de ben segur.

Isabel Baixauli és autora dels llibres ‘Casar-se a l’Antic Règim. Dona i Família a la València del segle XVII’ i ‘Els artesans de la València del segle XVII’. Ha publicat articles en revistes especialitzades com ara ‘Saitabi’, ‘Estudis’ i ‘Afers Pedralbes’, i ha participat en congressos i comunicacions al voltant d’aquests temes.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

+Info: http://links.uv.es/Sew5odR

Documentos adjuntos: