Estàs a: > > La Universitat acull el lliurament dels Premis Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat

Joan Úbeda.

La Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat Universitat de València va organitzar el passat 28 d´abril el lliurament de premis als millors treballs de finalització de Màster i Doctorat, del curs 2013/2014, que tracten sobre temes relacionats amb l’activitat física i l’esport adaptat.

El lliurament de premis comptà amb la presència del vicerector d’Internacionalització i Cooperació, Guillermo Palao; el president de Divina Pastora, Armando Nieto; i el director de la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat Universitat de València, José Campos, que presentà Eleuterio Antón, ponent de la conferència que se celebrà a continuació sota el títol ‘Actualitat de l’atletisme paralímpic internacional’.

Finalitzada la ponència va tindre lloc el lliurament de premis i certificats als millors treballs de finalització de Màster i Doctorat. El premi va ser per a Joan Úbeda pel seu treball ‘La pràctica d’activitats físicoesportives en l’alumnat universitari amb discapacitat: un estudi qualitatiu’.

A l’acte assistiren la resta de membres de la Comissió Mixta de la Càtedra, Pilar Nieto, Rosa Laparra i Miguel A. Torregrosa, així com diferents personalitats del món acadèmic i associatiu, com FESORD (Federació de Persones Sordes); FESA (Federació d’Esports Adaptats de la Comunitat Valenciana); el degà de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, Vicente Añó; i la directora de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat de la Fundació General de la Universitat de València, Celeste Asensi; entre uns altres.

Data d'actualització: 29 d'Abril de 2015