Estàs a: > > Oriola. Monumentalitat i dolços conventuals

Oriola. Monumentalitat i dolços conventuals

Catedral Oriola

Oriola és el centre del turisme d’interior pel seu ric patrimoni cultural i mediambiental. Conserva un passat àrab en els seus banys termals, mesquites, muralles, sènies i nombroses sèquies, tot i que la màxima esplendor la va assolir sota el domini cristià. La visita serà el dia 30 de maig i està organitzada per l´Oficina de Turisme de l´Ajuntament d´Oriola.

L´eixida serà a les 8 hores des del Rectorat a l´avinguda de Blasco Ibáñez 13 i l´arribada a Oriola serà al voltant de les 10:30 hores. Després d´un temps lliure per a esmorzar, el col·lectiu AlumniUV farà una panoràmica de la ciutat visitant alguns dels monuments principals com la Catedral i el Col·legi de Sant Domènech. El dinar serà lliure de 14 a 16 hores.

Per la vesprada, es farà una visita al Convent de Sant Joan de la Penitència i el Convent de la Trinitat, on els participants assistiran a una degustació dels dolços que preparen les monges com “zamarras”, pastissos de glòria o el pastís de Santa Clara acompanyats de mistela. El que vulga podrà comprar dolços. Arribada a València al voltant de les 20:30 hores.

Cal inscriure-s´hi del 4 al 26 de maig.

Oriola ha donat homes il·lustres en el camp de les lletres, les ciències i la religió: el poeta Miguel Hernández, el pintor Joaquim Agrassot, el cardenal Desprades (primer nunci apostòlic), l’arquebisbe Loaces, etcètera. I ha sigut  font d’inspiració de Gabriel Miró en les seues magnífiques novel·les ´Nuestro Padre San Daniel´ i ´El obispo leproso´.

El preu de l´activitat és de 30 euros per persona i inclou bus, guia i assegurança.

Col·labora en l´organització el Club de Viatges Fil-per-Randa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 26 de Maig de 2015