Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de Valčncia i Caixa Popular col·laboren en la realització de la Fira Experimenta 2015

Un moment en la signatura del conveni.

La Fundació General de la Universitat de Valčncia i Caixa Popular col·laboraran en la realització de la Fira-Concurs Experimenta d’Experiments i Demostracions de Física i Tecnologia 2015, que tindrŕ lloc al Museu de Cičncies Príncep Felip de Valčncia aquest diumenge, 26 d’abril.

Així ho han manifestat a través de la signatura, aquest dimarts, d’un conveni específic de col·laboració entre ambdues entitats.

L’acord ha estat rubricat pel rector Esteban Morcillo, com a president de la Fundació General de la Universitat de València, i el director general de Caixa Popular, Rosendo Ortí. Mitjançant aquest document, addenda al conveni marc de col·laboració subscrit entre ambdues entitats el 7 d’abril de 2014, es regula la participació de l’entitat financera en la Fira Experimenta, organitzada per la Facultat de Física de la Universitat de València, que enguany arriba a la seua desena edició.

La Fira-Concurs Experimenta és una activitat oberta al públic en què els estudiants d’ensenyament secundari tutelats han d’exposar els projectes experimentals que han ideat i muntat, i explicar-los al públic visitant. De forma paral·lela a la Fira, els més menuts poden muntar demostracions senzilles en el taller Fisicalàndia. Els experiments participants entren en concurs i, en acabar la Fira, es procedeix a l’acte de lliurament dels premis.

Aquesta Fira s’emmarca dins de la iniciativa ‘Aula Experimenta’, dirigida a incentivar l’interés de l’estudiantat de secundària per la ciència i la tecnologia.

Data d'actualització: 24 d'Abril de 2015