Estàs a: > > Els Concerts de Primavera 2015 clouen amb Música a la Capella

Els Concerts de Primavera 2015 clouen amb Música a la Capella

Imatge dels Concerts de Primavera 2015

L’Aula de Música de la Universitat de València ha oferit, al llarg de la programació de primavera d’enguany, 16 concerts en diversos espais de la institució acadèmica: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Va cloure el cicle un concert de cambra a la Capella de la Sapiència el dia 10 de juny.

Han estat concerts de cambra que han intentat acostar la música tant a la comunitat universitària com a la societat en general. L’entrada ha estat lliure i limitada a la capacitat de la sala.

El concert del dia 10 de juny, dins de Música a la Capella, va cloure el cicle de primavera a la Capella de la Sapiència de La Nau. L´acte, que començà a les 19:30 hores, anà a càrrec de Juan Faubel (clarinet) i Jorge Blom-Dahl (piano). Els músics interpretaren obres de Von Weber, Lutoslawsky i Copland, entre altres autors.

Els programes d’aquests concerts han tractat de seguir una línia de suport a la música valenciana i s´han recuperat compositors del nostre àmbit, però també les figures clau de la història de la música.

Programa complet

Data d'actualització: 11 de Juny de 2015