Estàs a: > > El Club de Lectura d’AlumniUV reflexiona sobre la despoblació a través de l’obra de Julio Llamazares

Julio Llamazares

La despoblació serà el tema de debat del pròxim Club de Lectura d’AlumniUV. El col·lectiu de la Universitat de València analitza, hui 21 d’abril, l’obra de Julio Llamazares ‘La lluvia amarilla’, un monòleg de l’últim habitant d’un poble.

En ‘La lluvia amarilla’, Llamazares posa sobre el paper un monòleg de l’últim habitant d’una població del Pirineu aragonés. L’autor manifesta en aquesta novel·la el seu lèxic viu, precís i genuí, l’autenticitat artística i les dotes de creació d’un clima poètic i un univers personal que l’acrediten com a un dels narradors nacionals més valuosos.

El Club de Lectura d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València es reunirà, com és habitual, a la Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’, a les 18 hores. Aquesta trobada està convocada per a hui dimarts 21 d’abril.

Per a formar part del Club, les persones interessades hauran de contactar primer amb l’oficina AlumniUV (963531070 o amics@uv.es).

Dia: 21 d’abril.
Hora: 18 hores.
Lloc: Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’ (Galícia 1, València).
Llibre: ‘La lluvia amarilla’, de Julio Llamazares.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 21 d'Abril de 2015