Estàs a: > > El col·lectiu Amics i Antics Alumnes fa una visita gratuïta al Museu de Belles Arts Sant Pius V

Museu BBAA Valencia

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València visita la Sala Sorolla del Museu de Belles Arts Sant Pius V el dia 14 de maig. La inscripció és gratuïta i es pot realitzar fins el pròxim dia 5. La visita, plantejada des de la perspectiva del coneixement i de l’entreteniment, es farà de 17 a 18 hores.

En aquesta visita es tractarà de conèixer i gaudir de l’art, i no simplement reconèixer i identificar-ne obres.

La Sala Sorolla del Museu Sant Pius V es va obrir la tardor de 2011 amb les 40 obres de què disposava el museu. Actualment, les pintures que mostra són propietat de l’Estat i de propietat privada, en la seua majoria. També hi ha obra de la Generalitat, de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles i de la Diputació de València.

A més, la col·lecció compta amb obres de Sorolla donades a l’Acadèmia per a ser exposades en aquesta pinacoteca, així com propietats del Museu del Prado i de l’IVAM.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 29 d'Abril de 2015