Estàs a: > > Amics visita el Marquesat de Moya amb la Ruta dels Castells Valencians

Amics visita el Marquesat de Moya amb la Ruta dels Castells Valencians

Moya (Conca, Espanya) 2, de B25es - Treball propi. Via Wikimedia Commons

El col·lectiu AlumniUV es desplaça el dia 25 d’abril al Marquesat de Moya, dins del marc de les rutes dels Pobles i dels Castells Valencians. El termini d’inscripció estarà obert del 14 al 22 d’abril i l’activitat compta amb una subvenció d’Amics i Antics Alumnes.

El castell de Moya és una autèntica joia, una fortalesa de gran capacitat defensiva al bell mig d’un espectacular paisatge.

Durant dues hores, el grup realitzarà un passeig rural amb dificultat baixa caminant entre les nobles ruïnes. El paisatge trasllada el visitant a èpoques passades d’esplendor, quan el castell va arribar a ser Marquesat de 32 pobles, va tindre sis esglésies, tres convents i un hospital.

L’eixida es farà des de Nuevo Centro a les 8 hores i l’arribada a València està prevista cap a les 20 hores. El preu de l’excursió és de 15 euros per a les cinc primeres persones que s’hi apunten i 25 euros per a la resta. El dinar, consistent en una degustació de la gastronomia comarcal de qualitat, és opcional i té un preu de 15 euros.

Acompanyarà la visita Joan Vicent Candel, guia del Club de Viatges Fil-per-Randa, entitat col·laboradora en l’organització de l’eixida.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 d'Abril de 2015