Estàs a: > > Nova ruta de l’aigua per Vallanca i el riu Bohilgues, amb AlumniUV

Nova ruta de l’aigua per Vallanca i el riu Bohilgues, amb AlumniUV

Riu Bohilgues

Amics i Antics Alumnes (AlumniUV) reprén el cicle ‘Geografia de l’Aigua’ a l’abril i el dia 25 visita el riu Bohilgues, a Vallanca. El col·lectiu farà un passeig rural de dues hores amb dificultat baixa, acompanyat per Vicent M. Cotanda, guia de Fil per Randa. És una activitat amb subvenció d’Amics.

Al Racó d’Ademús, el grup caminarà seguint el curs del riu Bohilgues, envoltat d’un paisatge espectacular ple de variades formes i colors.

Ja per la vesprada, visitarà l’ermita romànica de Nostra Senyora de l’Horta i l’extraordinària taula de la Mare de Déu de la Llet, del segle XV, on destaca la Verge Maria donant el pit al fill.

L’eixida serà a les 8 hores des de Nuevo Centro i l’arribada a València està prevista cap a les 20 hores.

El preu de la visita és de 15 euros per a les cinc primeres persones que s’hi apunten i de 25 euros per a la resta. El dinar és opcional i té un preu de 15 euros. El menú consistirà en una degustació de la gastronomia comarcal de qualitat.

És una activitat organitzada amb la col·laboració del Club de Viatges Fil-per-Randa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 d'Abril de 2015