Estàs a: > > 10 anys de Voluntariat Cultural a la Universitat

10 anys de Voluntariat Cultural a la Universitat

Aniversari Voluntaris

El Voluntariat Cultural de la Universitat de València ha complit 10 anys i per celebrar aquest aniversari, La Nau, l'edifici històric de la Universitat de València, va acollir un acte al qual estaven invitats les persones que fan possible aquest projecte. Des dels promotors del programa fins a les últimes incorporacions.

Va ser una cerimònia d'agraïment amb les persones que atenen les quotidianes demandes de visites guiades a La Nau. Ells i elles són els encarregats d'explicar cadascuna de les exposicions que organitza la Universitat, les característiques històriques de l'edifici, els béns culturals i patrimonials, l'evolució de la mateixa institució des que es va crear en 1499. També s'encarreguen dels tallers didàctics que es programen per als més menuts i altres col•lectius. I tot de manera altruista per la passió que senten vers l'art.

El programa de Voluntariat Cultural de la Universitat de València està gestionat per la treballadora de la Fundació General de la Universitat de València Pilar Pérez. L'acte de commemoració del desè aniversari, que va tenir lloc divendres passat, va comptar amb la presència del vicerector de Cultura de la Universitat i vicepresident executiu de la Fundació, Rafael Gil i Cristóbal Suria, director de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 26 de Gener de 2010