Estàs a: > > Taller de relaxació i ‘mindfulness’ gratuït, amb Alumni Comparteix

Taller de relaxació i ‘mindfulness’ gratuït, amb Alumni Comparteix

Una dona practica mindfulness

El programa Alumni Comparteix d’Alumni UV va acollir el passat 9 de març un taller gratuït de relaxació consistent en una sessió de benestar i ‘mindfulness’, que va estar impartit per Ana San Antonio, tutora de Pràctiques Externes de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València i membre d’AlumniUV. El taller va arribar així a la seua segona edició.

El taller va tindre lloc a la Sala d´Expressió de la Facultat de Ciències de l´Activitat Física i l´Esport, de 16:30 a 17:30 hores. L’objectiu, segons explicà la monitora, és brindar un espai d’aprenentatge de tècniques de relaxació i promoció del benestar personal. “A nivell psicològic i/o emocional, està àmpliament comprovat que la relaxació ens ajuda a estar millor amb nosaltres mateixos”, va afegir.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

+Info: http://links.uv.es/Sew5odR

Documents adjunts: