Estàs a: > > El Centre de Documentació Europea organitza una jornada sobre participació ambiental

Cartell de la jornada sobre participació ambiental

El Centre de Documentació Europea ha organitzat la jornada ‘Participació ambiental i diàleg territorial, un repte per a l’Europa actual’, que s´ha celebrat aquest divendres, 27 de març, al Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València.

El diàleg territorial és una necessitat cada vegada més present en la societat actual. Per açò, amb aquesta jornada es pretén visibilitzar-ho mitjançant la presentació d’experiències de participació ambiental dutes a terme en diferents territoris.

Els objectius principals són debatre sobre la importància de generar espais de diàleg i participació en espais naturals; presentar experiències amb diferents enfocaments per a entendre la participació ambiental; convocar entitats i persones interessades en aquest àmbit per a ampliar el diàleg i conèixer diferents visions; i promoure espais de participació en el territori.

La Jornada consta de dues parts. Una primera consistent en una exposició i debat sobre participació territorial obert a totes les persones interessades; i una segona en la qual tindrà lloc un taller sobre ‘La participació ambiental a la Comunitat Valenciana: perspectives i escenaris de futur’, dirigit a persones implicades en processos de participació ambiental.

La trobada ha sigut organitzada pel Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València i la iniciativa ‘Confluència per a la participació ambiental i el diàleg territorial’, amb la col·laboració de l’Aula Cavanilles, l’Associació Valenciana de Custòdia i Gestió responsable del Territori i del Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València; i està dirigida a persones llicenciades, graduades, amb formació professional superior o estudiants universitaris; professionals del medi ambient i de gestió del territori; persones representants d’organitzacions de la societat; tècnics de l’administració, agents de desenvolupament local i gestors de recursos locals amb incidència en el medi ambient; així com a persones interessades en la participació ambiental.

Programa complet
Esdeveniment a Facebook