Estàs a: > > AlumniUV celebra, al març, la setena edició del Curs Sabors sobre cuina vegetariana

Sopa freda de tomaca i remolatxa

La programació cultural d’Amics continua al març amb una nova oferta d´activitats. Club de Lectura, excursions als castells valencians i la setena edició del Curs Sabors, aquesta vegada sobre cuina vegetariana, conformen les propostes del col·lectiu de la Universitat de València.

El mercat de l’alimentació ha hagut de fer-li lloc a un nou mercat emergent i a l’alça en els últims anys: el mercat de l’alimentació vegetariana. És per aquest motiu, que Amics i Antics Alumnes, juntament amb Valencia Club Cocina organitzen, el 26 de març, la setena edició de Sabors sobre Cuina Vegetariana, en la qual, els futurs xefs aprendran a elaborar un menú d’allò més sa consistent en sopa freda de tomaca i fruits rojos; mamia de pèsols i menta; croqueta de formatge i espinacs; risotto d’alls tendres i ‘chia’; i pinya fregida en kataiffi.

En aquest curs s’hi ofereix una classe pràctica de cuina amb un xef professional; un receptari i els utensilis necessaris per a l’aprenentatge; i una degustació de l’elaborat a la sala amb aigua i vi D.O. València.

També després de les festes de Falles es reprendran les eixides pel territori valencià. El dia 29, es viatjarà, d’una banda, a la línia del Palància, on es visitaran els escenaris de la Guerra Civil de la Serra d’Andilla; i, d’una altra, es durà a terme una interpretació botànica per aquesta mateixa zona, Andilla-Les Alcubles, mitjançant una ruta verda de dificultat baixa.

D’altra banda, el Club de Lectura, celebrat el passat dia 3, se centrà en l’obra ‘La conjura contra América’, de Philip Roth.

La resta de les activitats, organitzades amb la col·laboració del Club de Viatges Fil-per-Randa, compten amb una subvenció econòmica per part del col·lectiu de la Universitat. El dia 8 de març, els membres d’Amics es desplaçaren al naixement del Vinalopó, on van fer una interessant ruta verda, i a la Vall d’Agres, per a conèixer el paisatge de rondalla que n’ofereix així com el mític castell de Banyeres.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 12 de Març de 2015