Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes celebra el concert de Nadal

Amics i Antics Alumnes celebra el concert de Nadal

orfeo amics

L´edifici de Rectorat va acollir la cerimònia

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València va celebrar, com ja és tradicional, per acomiadar cada any, el Concert entre amics. L'edifici de Rectorat va acollir passat dilluns el concert, que va córrer a càrrec de l'Orfeó Universitari acompanyat pel piano.

Durant l'acte el rector de la Universitat de València, Francisco Tomás, va destacar la tasca realitzada pel Vicerectorat de Cultura per impulsar un col·lectiu que a hores d'ara compta amb més de mil cinc-centes persones. Tomás també va aprofitar l'acte d'ahir per acomiadar-se dels membres d'Amics i Antics Alumnes com a rector, però no com a part d'aquest projecte, ja que és una de les primeres persones que forma part d'aquest col·lectiu sorgit arran de la celebració dels cincs segles de la Universitat de València.

Al llarg de la vesprada, a banda d'un piscolabis per als membres del col·lectiu, es van sortejar viatges de cap de setmana a cases rurals, estades en un balneari, lots de vi, abonaments en diverses estacions d'esquí, cedits per les empreses que col·laboren amb Amics i Antics i Alumnes per programar activitats especials per a tots els membres al llarg del curs.

Més informació sobre Amics i Antics Alumnes en http://www.uv.es/amics

Data d'actualització: 7 de Gener de 2010