Estàs a: > > Nova web del Centre de Documentació Europea de la Universitat de València

Nova web del Centre de Documentació Europea de la Universitat de València

El Centre de Documentació Europea, patronat integrat de la Fundació General de la Universitat de València anuncia l´engegada de la nova web del centre.jpg

Aquesta nova versió del servidor ha estat desenvolupada mitjançant la implementació d'un gestor de continguts (Joomla) que simplifica l'actualització de la mateixa, al temps que ofereix als usuaris tot un seguit de noves possibilitats.

La web es troba distribuïda en les següents seccions:

Actualitat: notícies, convocatòries d'oposicions i programes i ajudes de la Unió Europea.

Documents: publicacions de la Unió Europea, estadístiques, jurisprudència i legislació comunitària.

Agenda: Cursos i seminaris, jornades i congressos, premis i concursos i màsters sobreintegració europea.

Multimèdia: Galeria de vídeos i recomanacions externes.

Els blogs del CDE-FGUV: nova secció amb la col·laboració del professorat de laUniversitat de València. Els blogs inicials són:

Culturopia, sobre assumptes culturals en l'Europa actual per Pau Rausell, director de l'Àrea d'Investigació en Economia Aplicada.

Globalipedia. la Unió Europea en el context actual de la globalització a càrrec de Cecilio Tamarit, Catedràtic d'Economia Aplicada.

Universitology, el Procés de Bolonya comentat per Luis Vila, professor titular de la UV queimparteix cursos d'Economia de l'Educació.

La possibilitat de compartir els continguts amb altres entitats o serveis web del nostre entornés una de les característiques més destacables de la nova versió. La subscripció RSS facilita enormement aquest assumpte permetent la col·laboració amb entitats similars. A més la subscripció individual passa a ser gestionada d'aquesta manera amb el que posem fi als nostres problemes actuals amb els tallafocs i altres mecanismes de protecció del flux del correu electrònic.

També facilita la nova versió la gestió de banners com eina fonamental per a donar cabudaen el servei a totes aquelles institucions, serveis, instituts, universitats o serveis d'investigació que vulguin difondre iniciatives com cursos, jornades o nous serveis en elmarc de la nou servidor web del CDE:FGUV.

Tot això en l'adreça habitual: http://cde.uv.es/

Data d'actualització: 27 de Gener de 2010
Publicat en: Documentació