Estàs a: > > Últims dies per a sol·licitar les Beques i Lectorats Internacionals MAEC-AECID 2015/2016

Logo AECID

El Ministeri d’Afers Exteriors i de Cooperació, i l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID) han convocat les Beques i Lectorats Internacionals MAEC-AECID 2015/2016, que es podran sol·licitar fins el pròxim 8 de març per via telemàtica.

Les sol·licituds es tramitaran a través del nou espai de Beques i Lectorats de la web de l’Agència: www.aecid.es/ES/becas-y-lectorados

Es tracta de les següents convocatòries: I. Convocatòria de Beques de Cooperació Universitària i Científica per al Desenvolupament; II. Convocatòria de Beques d’Art, Educació i Cultura, i III. Convocatòria de Lectorats d’Espanyol en universitats estrangeres.

D’aquesta edició, dotada amb 5.412.310 euros, destaquen l’increment de les ajudes de viatge; la nova Convocatòria de Cooperació Universitària i Científica per al Desenvolupament, elaborada en estreta col·laboració amb el Comité executiu de la Comissió d’Internacionalització i Cooperació de les Universitats Espanyoles, CICUE/CRUE, i amb l’Observatori de la Cooperació Universitària al Desenvolupament, OCUD; o el nou programa de Beques d’investigació per a i sobre el desenvolupament, per a l’estada i la mobilitat d’investigadors espanyols i dels països d’Associació, en àrees prioritàries de la Cooperació espanyola, entre altres projectes.

+Info, a la pàgina de Cooperació de la Universitat de València i a la pàgina de l’AECID

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 de Febrer de 2015