Estàs a: > > La Nau acull una exposició sobre el científic espanyol José Celestino Mutis

La Nau acull una exposició sobre el científic espanyol José Celestino Mutis

Expo Mutis

Aplega més d’un centenar de peces per a conèixer la vida i els descobriments del científic del segle XVIII

Tot coincidint amb la celebració del bicentenari de la mort del científic espanyol José Celestino Mutis, la Societat Estatal de Commemoracions Culturals (SECC), el Reial Jardí Botànic de Madrid - Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), la Universitat de València i la Societat Estatal per a l'Acció Cultural Exterior (SEACEX) amb la col·laboració del Museu Nacional de Colòmbia, han organitzat l'exposició «Mutis al natural. Ciència i art en el Nou Regne de Granada», que s'inaugurarà el pròxim 26 de novembre a la Sala Thesaurus de La Nau de València.

La mostra, comissariada per Miguel Ángel Puig-Samper (CSIC), José Antonio Amaya (professor associat de la Universitat Nacional de Colòmbia) i María Pilar de San Pío Aladrén (CSIC, comissària adjunta), es va po contemplar al Museu Nacional de Colòmbia, de desembre de 2008 a març de 2009, i al Reial Jardí Botànic de Madrid, d'abril a maig de 2009.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Desembre de 2009