Estàs a: > > Segona edició del Taller gratuït de Fotografia d´Alumni Comparteix

Segona edició del Taller gratuït de Fotografia d´Alumni Comparteix

Fotògraf amb càmera digital

Alumni UV, dins del programa Alumni Comparteix, va organitzar els dies 19, 21 i 26 d´abril la segona edició del taller gratuït de fotografia que va servir per a reforçar els conceptes apresos en la primera sessió d´introducció. Va impartir l´activitat María Amparo Pons Martí, catedràtica d’Òptica de la Universitat i membre del col·lectiu.

L’objectiu d’aquest taller ha estat reforçar els principis bàsics de la fotografia que es van introduir en la primera sessió atenent els suggeriments dels participants del primer curs, celebrat en febrer de 2015.

En aquesta ocasió, l´alumnat va anar més enllà de la composició de la càmera, els objectius i els sensors, i va aprofundir en les imatges digitals, així com en les tècniques per a controlar elements com ara l´exposició o la profunditat del camp.

La primera sessió va ser teòrica; la segona, pràctica a l´aire lliure; i la tercera es dedicà al visionat de les imatges per a la seua crítica i millora. El taller es desenvolupà a l´edifici de la Fundació General de la Universitat de València, al carrer Amadeu de Savoia 4-7a planta.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 d'Abril de 2016