Estàs a: > > Alumni Comparteix organitza, al gener, una conferència sobre les formes de vida de llauradors i mariners

Port de Dénia

El cicle Alumni Comparteix ha començat el 2015 amb una conferència sobre les formes de vida de llauradors i mariners. La xarrada (dimecres 28, 17 hores) va anar a càrrec de Maria Roser Cabrera, doctora en Filologia Catalana i autora del disseny de l’assignatura Cultura Popular per a secundària.

L’encontre, d’accés gratuït, va tindre lloc a l’edifici del carrer Amadeu de Savoia 4-7ª, València, el passat 28 de gener, a les 17 hores.

L’objectiu d’aquesta activitat és acostar-se a aquests dos mons: les seues diferències, els rols socials, els oficis relacionats amb els dos gremis i la riquesa de lèxic en risc de desaparició seran alguns dels temes a tractar durant la xarrada.

Maria Roser Cabrera, membre d’Amics i Antics Alumnes, ha dedicat la seua vida a l’ensenyament secundari i ha publicat els títols ‘El conreu de la vinya i l’elaboració de la pansa’, ‘L’olivera, l’oliva i l’oli a les comarques alicantines’, ‘El món mariner a Dénia’ i ‘Mar i Llengua, la Dénia marinera’, entre altres.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

+Info: http://links.uv.es/Sew5odR

Documents adjunts: