Estàs a: > > La gestió sanitària, a debat amb Alumni Comparteix

La gestió sanitària, a debat amb Alumni Comparteix

Operació quirúrgica

Alumni Comparteix ha oferit al desembre una xarrada amb un debat obert sobre l’experiència professional entorn de la gestió sanitària, que va dirigir Sergio García Vicente. L’encontre, d’accés gratuït, va tindre lloc a l’edifici que acull la seu d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València, al carrer Amadeu de Savoia 4-7ª, València, el passat dia 10 de desembre, a les 18 hores.

L’objectiu d’aquesta activitat ha estat donar a conèixer la gestió sanitària en els sectors públic i privat, aprofundint en aspectes com ara els sistemes sanitaris, la innovació organitzativa, l’avaluació de tecnologies, la gestió de la qualitat assistencial i la responsabilitat social, entre uns altres.

Sergio García Vicente és director gerent del Departament de Salut de Xàtiva-Ontinyent (Conselleria de Sanitat) i membre d’Amics.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

+Info: http://links.uv.es/Sew5odR

Documents adjunts: