Estàs a: > > Ruta dels Pobles: Benlloch i els torrons. La dolça plana

Ruta dels Pobles: Benlloch i els torrons. La dolça plana

Torró artesà Agut de Benlloch (Benlloch, Castelló)

El dia 14 de desembre, Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València viatja a Benlloch, municipi valencià capdavanter en la fabricació de torrons artesanals de qualitat. És una excursió gastronòmica, guiada per l’historiador Manuel Carceller, per a degustar exquisits dolços. Inscripció oberta de l’1 al 10 de desembre.

Els participants eixiran en bus des de Nuevo Centro a les 8 hores. El recorregut inclou la visita al Calvari; l’ermita de la Mare de Déu de l’Adjutori, la imatge de la qual va estar dipositada per navegants portuguesos l’any 1445; els aljubs monumentals; la font dels Tres Canons i el llavador; el molinet hidràulic tradicional; i les sínies, molt bé conservades, que envolten el nucli urbà.

Les cinc primeres persones que s’hi apunten gaudiran d’una subvenció per part del col·lectiu de la Universitat de València en el preu de l’eixida i, per tant, només hauran d’abonar 15 euros. La resta, 25 euros. El dinar, opcional, consistirà en un deliciós tombert de corder i té un preu de 17 euros.

Aquesta activitat, inclosa en el cicle ‘Ruta dels Pobles’, està organitzada en col·laboració amb el Club de Viatges Fil-per-Randa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 12 de Desembre de 2014