Estàs a: > > Jornada sobre sexualitat universal, amb la col·laboració de la UPD

Jornada sobre sexualitat universal, amb la col·laboració de la UPD

Cartell de la jornada sobre sexualitat universal

La Facultat de Psicologia va acollir la jornada ‘Sexualitat Universal’, el passat divendres, 7 de novembre, amb la col·laboració de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, inscrita en la Fundació General de la Universitat de València.

Organitzada per les Comissions de la Dona i Sanitat del CERMI CV, aquesta jornada va servir per a possibilitar la reflexió, la transferència de coneixement i compartir les facilitats i les dificultats en el quefer diari de les persones amb diversitat funcional. Es tractava d’incidir en la societat perquè en aquesta es produïsca un major enteniment, canvis d’actitud i una major normalització de la vivència afectiva i sexual de les persones que presenten algun tipus de discapacitat, ja que, segons explicà l’organització, “encara es considera que aquestes persones són éssers asexuats”.

El Saló d’Actes de la Facultat de Psicologia (Blasco Ibáñez 21, València) va ser l’escenari on es desenvolupà la jornada que inauguraren la coordinadora de la Comissió de la Dona del CERMI CV, Gema Más; el president del CERMI CV, Joan Planells; la directora de la Unitat per a la Integració de les Persones amb Discapacitat de la Universitat de València, Celeste Asensi; la presidenta d’honor de la Fundació José Navarro, per al foment de l’Alimentació intel·ligent’, Lola Catalá; i representants del València CF.

Programació completa

Documents adjunts: