Estàs a: > > La Universitat celebra el Prefòrum 2014, l’avantsala de la novena fira d’ocupació de la Universitat

Ambient del Fòrum en la Facultat de Dret

El programa del Prefòrum 2014, organitzat per la Fundació General de la Universitat de València, a través de l’OPAL, s´ha celebrat, del 18 al 20 de novembre, als tres campus universitaris. Aquestes jornades es configuren com a l’avantsala del Fòrum d’Ocupació de la Universitat, que enguany arriba a la seua novena edició.

Totes tres jornades començaren cada dia a les 9:30 hores en els diferents emplaçaments de la Universitat on se celebra el Prefòrum: dimarts, dia 18, al Saló d’Actes de la Facultat de Dret, al Campus dels Tarongers; dimecres, dia 19, al Saló de Graus de la Facultat de Medicina i Odontologia, al Campus de Blasco Ibáñez; i dijous, dia 20, al Saló d’Actes de la Facultat de Farmàcia, al Campus de Burjassot-Paterna.

Els temes que es tractaren en el Prefòrum d’enguany han sigut política de pràctiques en empreses i emprenedoria, a través de la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València (ADEIT); currículum 2.0 i videocurrículum, dins del programa de l’OPAL ‘Activa el teu futur’, a càrrec de Mila Martín, desenvolupadora d’aquestes eines; reclutament i selecció, per Montse Subirats, de la Consultora Bo Growth; el camí cap a l’èxit, amb la intervenció de Fernando Gastaldo, de l’Associació Nacional d’Intel·ligència Emocional (ASNIE), i de testimonis que explicaren la seua experiència de superació personal, com ara Ricardo Ten, paralímpic i representant del programa FSC INSERTA; i emprenedoria, mitjançant una taula redona que, sota el títol ‘Qui m’ajuda a emprendre?’, analitzà els recursos necessaris per a posar en marxa una organització empresarial. Aquesta taula comptà amb la participació de la plataforma Uniempren, el Parc Científic de la Universitat de València, ADEIT, Business Booster i CEEI.

Amb el Prefòrum 2014, la Universitat de València calfa motors per a la celebració del IX Fòrum d’Ocupació, que enguany reunirà al llarg de tres dies més de huitanta empreses i entitats en els tres campus universitaris: Tarongers (Facultat de Dret), el 25 de novembre; Blasco Ibáñez (Facultat de Medicina i Odontologia), el dia 26; i Burjassot-Paterna (Facultat de Farmàcia), el dia 27.

En aquesta ocasió també se sortejarà una Tablet Samsung Galaxy wifi (16 GB) entre l’estudiantat i les persones titulades de la Universitat de València que participen en el Prefòrum i el Fòrum, és a dir, assistents a les xarrades, els tallers, els debats i taules redones, etcètera.

L’assistència a totes les activitats és lliure i gratuïta, i està oberta a estudiantat i titulats tant de la Universitat de València com d’altres institucions acadèmiques.

Més informació, en el bloc: http://www.uv.es/forodempleo

El Prefòrum i el Fòrum d’Ocupació 2014 es podran seguir en les xarxes socials de l’OPAL a través dels comptes opaluv a Facebook i @OPAL_valencia a Twitter.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 21 de Novembre de 2014