Estàs a: > > Los Chorros de Barchel (Geografia de l´Aigua) Activitat amb Subvenció

Los Chorros de Barchel (Geografia de l´Aigua) Activitat amb Subvenció

Chorros Barchel

També per al diumenge 26 d´octubre hi ha altra proposta d´Amics per a visitar els ´Chorros de Barchel´. El termini d´inscripció romandrà obert des del 14 fins el 22 d´octubre. L´eixida serà a les 8 hores, des de Nuevo Centro, i en aquesta ocasió l´acompanyant serà el botànic Víctor Ramírez.

En plena muntanya valenciana, recorrent els termes de Tuéjar, Benaixeve i Chelva, es troben, a través d’una de les masses forestals més extenses del País Valencià, les gorges del riu Túria. En aquest meravellós paratge, enclaustrat, es caminarà l’espai protegit dels ´Chorros de Barchel´, lloc format per una cascada natural de tosca calcària, un oasi d’humitat a la vora de l’espectacular canó tot just al pas per l’embassament de Benagéber.

En tractar-se d´una activitat subvencionada, el cost del tíquet es de 15 euros per als cinc primers que s´hi apunten. El dinar serà lliure de camp.

Cal recordar que els membres del col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València es poden inscriure des de la seua àrea privada del web.

És una activitat organitzada amb la col·laboració de Fil-per-Randa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 d'Octubre de 2014