Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València i Ibercaja inserten en el mercat laboral universitaris amb discapacitat i aturats de llarga duració

Logo Ibercaja Obra Social

La Fundació General de la Universitat de València, a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), posarà en marxa el programa ‘Activa el teu futur’, un projecte que es durà a terme mitjançant la ‘Iniciativa Ayuda’ d’Ibercaja.

El programa ‘Activa el teu futur’ és una realitat gràcies a la signatura d’un conveni de col·laboració entre la Fundació General, on s’emmarca l’OPAL, i Ibercaja, mitjançant la Convocatòria de Projectes Socials 2014 de l’entitat financera, pel qual ambdós organismes treballaran per a potenciar la inserció laboral de 200 persones del col·lectiu de difícil inserció laboral, és a dir, persones amb diversitat funcional i aturats de llarga duració, que siguen estudiantes o titulades de la Universitat de València, abans del juny de 2015.

Així doncs, les persones amb discapacitat en situació d’atur i les persones desocupades de llarga duració, titulades o estudiantes de la Universitat de València, que vulguen accedir al programa han de sol·licitar-ho posant-se en contacte amb l’OPAL a través del telèfon 961 625 901. Les peticions seran ateses fins a cobrir les 200 places previstes.

L’observatori d’inserció laboral de la Universitat, com a servei especialitzat en aquest àmbit, iniciarà un procés d’orientació i avaluació pel qual les persones candidates seran entrevistades pels serveis d’Orientació Professional i Laboral, i d’Ocupació de l’OPAL, com a pas previ a l’inici del programa.

El programa ‘Activa el teu futur’ respon als criteris d’inserció laboral i integració social de col·lectius en situació o risc d’exclusió social, de persones desocupades de llarga duració i de persones amb discapacitat, etcètera, requisits per a formar part de la ‘Iniciativa Ayuda’ d’Ibercaja a través de la seua convocatòria de projectes socials.

Programa ‘Activa el teu futur’
Les principals línies de treball del programa ‘Activa el teu futur’, que es duran a terme des de l’OPAL, són l’orientació personalitzada; la formació en competències per a l’ocupació; la motivació en la cerca activa d’ocupació; la introducció en la Borsa de Treball de la Universitat de València; i l’estimulació de l’emprenedoria.

Data d'actualització: 20 d'Octubre de 2014