Estàs a: > > Presentació de la plataforma Uniempren al Parc Científic de la Universitat de València

Icona Uniempren

La plataforma Uniempren, el portal de micromecenatge de la Universitat de València dirigit a empreses i universitaris emprenedors, va estar presentada el passat 14 d’octubre, en el Parc Científic de la Universitat en una sessió informativa durant la qual es van donar a conèixer el seus serveis de suport a emprenedors.

Aquesta sessió, que va tindre lloc a la Sala de Juntes del Parc Científic de la Universitat de València, va servir per a aclarir tots els dubtes sobre el micromecenatge (crowdfunding), una forma de finançament social que cada vegada s’estén més a Espanya i que ajuda molts emprenedors a fer realitat els seus projectes.

La sessió, organitzada per la Fundació General de la Universitat de València i el Parc Científic d’aquesta institució acadèmica, va comptar amb la presència dels tècnics de la plataforma, així com d’emprenedors que formen part de la comunitat d’Uniempren els quals van exposar la seua experiència en el portal de micromecenatge de la Universitat i de com emprendre en l’àmbit de les ciències.

La jornada va estar dirigida a empreses del Parc Científic de la Universitat i a persones emprenedores.

Més informació, en l’enllaç següent:

Data d'actualització: 4 de Novembre de 2014