Estàs a: > > L´alumne de la Universitat Manuel Ballesteros guanya el III Concurs de Cartells del IX Fòrum d’Ocupació

Un moment del lliurament del premi

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, ha lliurat a Manuel Ballesteros Arana, alumne del Grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport de la Universitat, el premi que li acredita com a guanyador del III Concurs de Cartells del IX Fòrum d’Ocupació. El treball serà imatge del Fòrum, que se celebrarà els dies 24, 25 i 26 de novembre.

En aquesta novena edició, les empreses i entitats assistents tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà a candidats qualificats, així com realitzar una presentació de la seua entitat. A més, aquestes empreses disposaran d’un estand on podran situar-se durant la seua participació en el Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València.

El lema de la proposta de Manuel Ballesteros, que ha rebut un xec per valor de l’import corresponent a una Tablet Samsung Galaxy 3, és ‘La clau del teu futur’. El cartell el compon una gran clau amb icones relacionades amb l’ocupació, que representen tant ofertes com demandes d’ocupació. També apareix un “pany”, que es el Fòrum on si entres i participes tens moltes oportunitats per a trobar treball i pots ser ‘La clau del teu futur’, l’eslogan del cartell.

A l’acte han assitit la vicerrectora d’Estudis de Postgrau, Rosa Marín; el gerent de la Fundació General de la Universitat de València, Cristóbal Suria; el director de l’Observatori de Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), organitzador del Fòrum, Vicent González-Romà; el subdirector de l’OPAL, Francisco Gracia; i la coordinadora de l’Àrea d’Ocupació, Gloria Berenguer.

La convocatòria ha rebut una desena de propostes. Les obres finalistes s’exposaran públicament durant els dies del Fòrum.

Data d'actualització: 8 de Setembre de 2014