Estàs a: > > Un passeig pels estrets del riu Túria, amb Amics i Antics Alumnes

Un passeig pels estrets del riu Túria, amb Amics i Antics Alumnes

Embassament de Loriguilla

Amics ha organitzat una nova activitat dins del cicle ‘Geografia de l’Aigua’. El col·lectiu de la Universitat de València viatja fins a Loriguilla per a conéixer de prop els estrets del riu Túria. L’eixida serà el dia 28 de setembre i el termini per a inscriure-s’hi ja està obert.

Aquesta proposta consisteix en una ruta verda de tres hores, aproximadament, de dificultat baixa, seguint l’ombra de la sendera de Los Calderones, pel fons dels estrets formats pel riu Túria, fins a l’embassament de Loriguilla. En acabant, els participants es reuniran per a dinar la típica olla de Xulilla (el dinar és voluntari i té un preu de 15 euros).

Ja de vesprada, es realitzarà una visita al castell que corona la població de Xulilla, tornant per la sendera de la Penyeta fins al nucli urbà de planta islàmica.

Es tracta d’una activitat organitzada amb la col·laboració del Club de Viatges Fil-per-Randa i subvencionada per Amics. El seu preu és de 15 euros per a les cinc primeres persones que s’hi apunten i 25 euros per a la resta.

L’eixida, acompanyada pel guia de muntanya Joan Grifoll, està programa a les 9 hores en bus des de Nuevo Centro.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 22 de Setembre de 2014