Estàs a: > > Mor Tomás Garrido, administratiu del Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València

Tomás Garrido Calero

Tomás Garrido Calero, administratiu del Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València, va morir el passat 9 d’agost, als 49 anys. Tomás Garrido estava vinculat a la Fundació General des de l’any 2008, quan va accedir al Patronat per a fer-se càrrec de les tasques administratives de la institució que, en l’actualitat, presideix el professor José Miguel Soriano.

Abans d’incorporar-se al Patronat Sud-Nord, Tomás Garrido Calero (El Bonillo, Albacete, 1965) va treballar a l’Institut Valencià d’Oncologia (IVO). Era llicenciat en Dret per la Universitat de València i, recentment, havia aprovat la fase d’oposició d’Administratius d’aquesta mateixa universitat.

Tomás Garrido era una persona compromesa sindicalment i socialment que va formar part del Comité d’Empresa de la Fundació General de la Universitat de València durant diversos anys, al qual tenia previst reincorporar-se després d’una excedència.

Aquest compromís ha acompanyat a Tomás Garrido més enllà de l’entorn laboral. La seua sensibilitat tant per temes socials com mediambientals el portà a participar en múltiples activitats com ara manifestacions i altres accions reivindicatives.

Tomás Garrido estava casat i tenia dos fills, amb qui compartia les seues aficions i nombrosos viatges. Era una persona activa i li agradava practicar esport com ara esquí, bicicleta o frontennis, a més de participar en activitats esportives organitzades per la Universitat de València.

Tomás Garrido era un company que sempre mostrava absoluta disponibilitat i la convivència amb ell era molt fàcil gràcies al seu caràcter alegre, altruista i sociable.

La Universitat de València, la Fundació General i el Patronat Sud-Nord manifesten així el seu condol, suport i solidaritat tant amb la família com amb les amistats i les companyes i els companys.

Data d'actualització: 1 de Setembre de 2014